Saturday, March 21, 2009

nothing to display

salam.
haven't updated for agesssss.
busy sgt 100x.
final exam 13 april - 17 april.
takut.
and otak pun bercelaru.
nak kuar!
nak tenangkan fikiran,lari dari kenyataan seketika!
tapi duet takdelah. :(
siyes memang dah kering gile.
semalam pergi atm ngan ten ten ngan ami ngan posh,
but once again, that damn machine couldn't read my card.
bengongla.
nasib baik time tu mood tengah happy gile.
terus takda feel nak mengamuk, haha.

mah pergi dp. dengan madi. jealousnyyaaaaaaaaaaaa.

risaulah. final tak lama lagi.
lagi bape minggu je kot....
but aku still boleh relax goyang2 bahu goyang2 hidung goyang2 kaki macam ni

actually the main reason aku online adalah kerna aku nak mohon cikgu.
aku nak mohon tesl. tesl oversea. mcm dulu2 aku mohon.
tapi TAKDA!!!!!!!!!!!
mana, mana TESL???
siyes sedih sgt2!!
:(

by the way.
in my last post, i have mentioned that one of the things that i have been dreaming to do is going to the beach with my buddies.
and tercapai jugak harapanku itu! hehe
went there last week, with another 4 of my classmates, and syafika.
yeyey.
it was superb fun with a capital F.
because my classmates tu sangat2 bengong and sengal and kelakar nak mati.
seminit duduk dengan dorang rasa macam nak pengsan tergolek2 ngan rasa macam nak hentak kepala kat dinding je dengar lawak dorang.
ahahah.

tapi rasa mcm bersalah lak en dengan syafika.
sebab dia tengah frust.
den dia sorang2 je tepi pantai.
sorrrryyy syafika if aku ada ternaik suara kat kau, i'm really really sorry :(
i'm happy that everything's going on great between you and him
finally ada jugak senyuman kebahagiaan di muka mu. ahahaha. yekksss. sappy gilleeee.
tapi betul peeka, aku memang hepi kalau kau hepi.
hee hee.

ohhh.
blair and chuck moments betul2 buat aku rasa over the cloud 9.
ahaha.
when it is regarding chuck, memang aku jadi sewel skit. ahaha.
even fan fiction about blair and chuck pun aku dah kuar drools and such. ahaha.

final 13 april-17 april.
saya kena buang semua buku VC Andrews dari hidup saya buat seketika.
dan gantikannya dengan biology, maths, chemistry.
ahaha.
pray for our success.
Amin.

Alright.
there's nothing left to type.
so i better log off.
tata.

will be posting more.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home